untuk kamu sayang

♥waktu sekaRang♥

Thursday, December 23

meronggeng bersame2 teman anda

ini lah syaira lina... dan adik nye jannah


ni aku n kema...
 tanggal 19hb december >>>>>>sunday

aku g jejalan ngan teman2 skola waktu teknik dulu...

>>>>> syaira lina
>>>>> classrap PP: kema ( alamak kema... lupe name penuh ko)

12.00pm  :  sera + kema + adik sera (jannah) sampai ke jln kristal 4 sek 7 amek aku
( wlupon sebenarnye dorg tersesat2 nk carik umah aku 1st time... hehehhe)

then kitong singgah di wang solo (betoi ke...aku lupe name nye) g makan ayam penyet... yang sgt mahal tu...    (xnk aku ke sane lg)

pastu kitorang g jejalan g JJ bukit tinggi......


penat beb tunggu dorg bis shopping...sambil2 tu aku g la tengok2 barang untuk hantaran kawen nnt....
mcm2 aku jumpe... kan tengah year end sale ni (Y.E.S)

pastu kitorang g makan lagi.... g makan kat A & W.....xkenyang2 lagi ker... tapi best la.... lame x g lepak sane...

pas makan kat A & W tu... kitorang balik la... xlame pon kuar tp dah dapat jumpe pon bestt jgk kn...
(anak dare x ley alik lewat2 malam la)



thanks to sera lina kerana support kitorg ngan duit minyak kete SWIFT nye tu.... hehehhehe
kepade kema... nnt kite jumpe lagi yeee..... sayang korg

No comments:

Post a Comment

sila berkata-kata