untuk kamu sayang

♥waktu sekaRang♥

Tuesday, May 31

RM 6.20

RM 6.20

Lunch ari ni aku spent blanje mkn aku dengan harge RM6.20.

MAHAL GILER....! (mahal ke.???)

Yelah.. Bukan aku makan western pon.. Fast food ke... mmg la mahal

Menu

Nasi putih (1/2 je) ----- rm1.20
daging goreng dengan kacang ----- rm2.00
sambal petai dengan udang----- RM3.00  (cipot je pon aku amek tadi)

Ni setakat lauk kampong dengan nasik setengah je pon...

Pakcik: sume skali 6inggit duaposen
(aku tergamam sekejap)

aku: daging 2 bape inggit pakcik...

pakcik: 2inggit je
(then pakcik 2 kire balik mknn aku spt x puas ati dengan pertanyaan aku tadi) \

Pak cik: knp dik, mahal ke..

AkuA'ah (dengan slumber nye)

dalam hati pon berkate: jgn sampai nnt aku lalu depan kedai dia, aku nampak kertas2 yang bertampal (FOR SALE) >>>>>>lingkup<<<<<

nak kate harge minyak x naik pon..! ni lah dia org melayu kita... adehhh.....



kedai mane..???
kedai rebung dekat seksyen 7 Shah Alam
(memang pangkah la dh pas nie)



aku still nak citer jugak walaupon korg x nak tahu... hahahahha...



No comments:

Post a Comment

sila berkata-kata